16 June 2016

‪#‎MALAYSIANGAJI






SEJAM BERSAMA AL-QURAN, 12-1, 24 RAMADHAN/29 JUN


APA KENA BUAT MASA TU?



Nak tengok je Quran ok ♡
Nak baca terjemahan ok ♡
Nak baca ayat Al Quran ok ♡
Nak khatam ramai2 ok ♡
Nak buat whatsapp group #MalaysiaNgaji sama kawan2 ok ♡
Tak nak khatam tapi nak discuss apa kena mengena Quran dengan kita pun ok juga ♡



Ringkasnya, sejam tu citer Quran je la.

KAT MANA?



● Kat meja pejabat sorang2 ok
● Kat tempat kerja
● Kat rumah dengan keluarga
● Kumpul ramai2 ok
● Cari lokasi terpilih. Rujuk FB: Rumah Ngaji




Semua dikira buat kebaikan, dapat pahala.

Mana tahu bila satu Malaysia baca Quran, kita jadi lebih baik, keluarga pun sama, masyarakatnya harmoni, negara makmur dan kita tak la stress sangat. Inshaallah.

Jom #MalaysiaNgaji
Mudah jer.

Entri terbaru Klinik M165 di SINI

No comments: