11 July 2016

Salam Aidilfitri 1437H



Anda ada kereta manual? Klik gambar ni kalau tak nak kereta anda cepat rosak!

Masih belum terlalu lambat kan untuk ABM mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri? Maaf Zahir dan Batin yea, sekiranya ABM ada terkasar bahasa, tersinggung kata, termengorat barang seorang dua.... ops! 

Hahahahaha 

Meh ABM belanja gambar raya sikit... 
.
.
.
.
.
.


Eh. Ni bukan gambar raya. Ni gambar di pagi raya. Bila masa dia ambil entah. Hahahaha


Dua beradik sibuk nak berselfie. 


Dan bila orang ketiga sibuk nak enterframe.... hanya tangan yang kelihatan. Hahahahahahaaa 


Siapa kata gajet menjauhkan dan mamutuskan silaturahim? Ni buktinya! Yeah!
Abaikan orang belakang tu. Hehehe


Eh, mana aci diorang je bergambo. Kita pun nak juge. Lalalalalala
Dan tolong abaikan adik kita yang tetibe nak mekap. Hadoiii



Yaa ampun, tak habis lagi ke? Dah nak bergambar dah ni! 


Picture time! Ni masa serius...


Ni masa separuh gila...


Ni pulak........ femes lak gaya ni musim raya ni. Hehehehe

Sekali lagi, Salam Aidilfitri daripada kami, Anak-anak Cik Senah. Enjoy the picture! Bye!


1 comment:

uncle gedek said...

Uncle suka lantai kotak kotak tu!

Salam aidilfitri ya, zura!