31 January 2019

Kursus Pembentukan Imej Profesional @ ILD Perak


Habis je bercuti di Port Dickson, ABM terus bersiap untuk ke ILD Perak untuk berkursus. Belum pernah lagi la ABM ke sana pada hari cuti... eh ada. Masa induksi haritu. Tapi, sekali tu je la. 

Biasa la, kalau ke ILD, tak sah kalau tak singgah makan kat Tapah. Memang kena dinner kat sana pun sebab tiada dinner di ILD. Ahaks! 

Hari pertama, memang kami diajar banyak tentang pembentukan imej profesional. Baru ABM tahu yang selama ini, attire yang ABM kenakan untuk bekerja, rupanya hanyalah pakaian kasual. Banyak ABM nak kena ubah ni. Hukhuk. 


Sebahagian daripada peserta yang hadir. Tukang ambik gambar itu adalah penceramah kami, Puan Fara. Pustakawan dari UiTM Jengka, Pahang. 


Saje buat muka comel masa ni. Sekali ada orang photobomb pulak. Uhuk uhuk. 

Maka ini menjawab soalan la ke mana ABM menghilang hampir seminggu ni. Alahh alahh alahhh. Nanti ABM belanja #LaguKartun ek? Hikhok. 

Siapa ada Instagram? meh la follow ABM di SINI


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!