17 February 2019

ESQ PTP Angkatan 109 di SACC, Shah Alam


Banyak sebenarnya yang ABM ingin kongsikan tentang apa yang berlaku seminggu dua ini. Tu yang banyak entri dalam masa sehari ni. Kalian.. tak kisah kan?

ESQ Personal Transformation Program telah diadakan pada 9 hingga 11 Februari yang lepas di SACC, Shah Alam. Lebih 450 peserta telah mendaftar dan hadir selama 3 hari bagi merasai sendiri pengalaman menghadiri program yang hebat ini. ABM sebagai salah seorang crew yang terlibat turut berbangga melihat komitmen mereka.



Khusyuknya makcik sorang ni. Tekun buat kerja! 


Sebahagian daripada mereka yang hadir. Penuh ruangan! 


Crew yang bertugas di dalam dewan. ABM bertugas di luar. Sebab tu la, tudung pun lain warna. 


Semangat betul kami apabila ke depan untuk menyanyikan Jalur Gemilang. Eh? Ada kelibat seseorang la. Weh! Itu Kak Ina! 

Seronok sungguh ABM bila dia datang untuk sama-sama jadi ATS. Dah lama menyepi, sekali datang, zasss!!! 


Salah satu aktiviti yang terdapat dalam program ini. Berbeza dengan program lain di mana peserta hanya duduk diam di atas kerusi, peserta akan dilibatkan dengan pelbagai aktiviti fizikal sesuai dengan kemampuan dan semangat mereka. 

Ingin join? Program seterusnya akan dipandu sendiri oleh pengasasnya, Dr Ary Ginanjar Agustian. Sila klik SINI untuk maklumat lanjut.



Siapa ada Instagram? meh la follow ABM di SINI


1 comment:

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!