20 July 2020

Bacaan Asmaul Husna Setiap Pagi. Mahu?



Bagaimana semuanya hari ini? Okey? 

Saya nak share kebiasaan yang saya lakukan setiap pagi. Perkara pertama yang saya lakukan sebelum memulakan kerja.

Bacaan Asmaul Husna dan Doa Dhuha. 


Inilah yang akan saya lakukan setiap pagi. Ramai juga yang tahu kebiasaan saya ni sebab saya selalu update kat Whatsapp Status. Kenapa? Kerana di hujungnya ada doa yang akan meruntun hati kita untuk membacanya. 

Kadang-kadang, saya juga melakukannya secara berkumpulan. Dengan kawan-kawan, sahabat yang sudah dianggap seperti saudara sendiri. Mereka juga bersemangat dan teruja setiap kali saya mengajak mereka untuk bersama-sama saya. 

Kami bermula dengan Whatsapp Video Call. Agak kurang selesa sebab tak boleh share file kat sana (mengadanya) membuatkan saya beralih platform kepada Google Meet. Hasilnya, sangat memberangsangkan. Bukan sahaja visual dan audio yang lebih baik, malah bilangan peserta juga boleh ditingkatkan daripada max 8 orang kepada max 250 orang. Teruja kan? 

Saya ingin mengajak anda semua untuk bersama-sama saya membaca Asmaul Husna setiap pagi. Menerusi Google Meet. Anda mahu? 


1 comment:

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!