16 January 2021

Apa Yang Dirindukan Sebelum PKP 2.0?


Apa yang paling dirindukan sebelum PKP 2.0?

Ya. Memang saya rindu nak bergambar sebegini di stesen MRT. Kerana bila gambar ini diambil, bermakna saya dalam perjalanan pulang ke rumah mak saya. 

Rindu. Hanya mampu terurai melalui panggilan video. Namun itu tidak cukup.

Sepanjang tempoh PKPB dan PKPP tahun lepas, hampir setiap minggu saya akan balik. Dan apabila PKPB dilonggarkan Disember lalu, saya tidak melepaskan peluang. 

Melihat kes hari ini, rasanya memamg ada harapan untuk PKP ini disambung lagi.

Moga semuanya baik-baik saja. Aamiin.

2 comments:

  1. fuyohh., ninja dari korea ke nih., ;p

    mugo pkp dpt memutuskan rantaian wabak covid 19 yg durjana ni., aminn

    ReplyDelete
  2. tu la tu. kita sama.
    hampir every weekend aida balik Bangi & Seremban.
    jumpa mak abah & mak mertua serta adik beradik.

    ni dah PKP. stucked here in Melaka alone.
    yg lain semua luar negeri Melaka :(
    sayu. memang tahu PKP ni akan berlanjutan.
    if abis pun, confirm rentas negeri tidak dibenarkan sementara waktu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!