18 February 2021

"Aku Tak Nak Kurus!"


Macam tu pun boleh.....

6 comments:

  1. Hahahhaha sabar je la kan!!
    syiok nya kalau dapat kurus balik hahaa....

    ReplyDelete
  2. ckp je laa suh sponsor seluar baru ;-)

    ReplyDelete
  3. hahaha tak pernah lagi jadi macam ni

    ReplyDelete
  4. Hehe. Tak perlu beli pun. Saya dah kurus sikit banding dulu. Seluar lama, saya adjust kat pinggang. Yang getah, boleh pasang getah seluar baru. Yang tak bergetah, overlap-kan je, dan jahit. Kan tak yah beli seluar baru tu. Kikiki...

    ReplyDelete

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!