12 February 2021

Terima Hadiah "Menuju ke Satu Juta" Oleh Ako Retna


Kenapa saya cakap macam tu? Sebab parcel ini muncul depan rumah saya. 

Rupanya blogger Ako Tetap Ako hantar hadiah segmen "Menuju ke Satu Juta" tu. Alhamdulilah. Tak sangka hadiah secepat ini. Thank you ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Besar weh! Pastu ada nama Christy Ng. Mau tak terkejut?

Dengan penuh berhati-hati saya buka parcel ni. Setiap kali nak bukak, senyum saya melebar. Sebab?

Alah , comelnya apron ni. Siap ada nama saya.
Beg ni pun comel dan besar. Boleh la masuk baby sorang kat sini. Hahaha

Cantik terletak je apron ni kat badan saya. I am happy!

Nampak semangat nak tunjuk beg ni sampai muka tertutup pun tak heran.

Sekali lagi, thank you awak. Moga rezeki awak lepas ni melimpah ruah seperti air sungai yang mengalir. Aamiin...

14 comments:

  1. comelnya apron! btw followed #360

    ReplyDelete
  2. Yang besnya siap ada nama lagi. Dua-duanya cantik, beg & apron.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulilah hadiah dah sampai!! Enjoy masak lepas ni ye 🤣🤣

    ReplyDelete
  4. tahniah kerana menang GA. Apron tu nampak cantik n personalised!

    ReplyDelete
  5. Wahhh cantik 😍 Apron nama sendiri. Makin semangat la nak masak. Tahniah!

    ReplyDelete
  6. Wah bestnya dapat hadiah siap ada tulis nama kat beg dan apron. Semangat lagi memasak lepas ni.

    ReplyDelete
  7. Wah, Alhamdulillah. Cantiknya apron dan beg. :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah..tahniah dpt hadiahh

    ReplyDelete

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!