08 April 2021

Drama Korea | A World Of The Married

 


"Kau betul ke nak tengok drama ni, Zura? Drama ni memang mengundang banyak carutan tau!" 


Dah banyak kali dengar ayat macam tu. Tapi sebab nak tengok jugak, ku jawab begini "Ini ujian jugak untuk aku, nak tengok berapa lama aku boleh tahan mencarut kat watak-watak tu." 


Power tak jawapan tu? Hehehe 





Ji Sun Woo is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae Oh and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others.

Meanwhile, Lee Tae Oh dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae Oh falls into a dangerous relationship.

(Source: AsianWiki)


~~A remake of the BBC One television series "Doctor Foster"

Memang menduga betul drama ni. Asyik giti bibir je sebab nak tahan diri dari mencarut. Memula tak perasan drama ni klasifikasi 19. Dah episod 3 baru nampak. Hahahaha



5 comments:

  1. tak paham pon ape yg dicarutkannya

    ReplyDelete
  2. Tak sempat tengok lagi drama ni. Drama musim pkp ni orang pakat layan semuanya haritu. Memang kontroversi plot dramanya hahaha.

    ReplyDelete
  3. drama ni trending tapi itulah tak terjebak pulak nak tengok.

    ReplyDelete
  4. tak mampu nak tengok.. hahaha..

    ReplyDelete
  5. i dropped at episode 7, rasa mcm cliche jerr !!!!

    ReplyDelete

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!