01 April 2021

Larian Virtual Sepanjang Mac 2021

 


Bulan Mac berakhir sudah. Dan dalam bulan Mac ni, ada beberapa larian atas talian (Virtual Run) yang saya sertai. Ada masanya, saya tetap berlari walaupun ketika sedang berpuasa. Saya rasa ia lebih menyeronokkan, selagi ia tidak memudaratkan. 


Dan ya, larian yang saya sertai ini percuma. Sebagai movitasi untuk saya terus berlari. Mengejar mimpi, yang pasti akan daku sentiasa kehilanganmu... eh ternyanyi pulak.



Larian bulanan yang saya sertai. Bilangan langkah (footstep) yang diambil kira. Alhamdulilah, melepasi sasaran. 



Larian kedua yang saya sertai. 3km sahaja. Single submission. 



Larian ketiga yang saya sertai. Serentak dengan larian kedua. Single submission. Eh eh, tidur pun ada harinya? Huhuuu.



Larian bulanan kedua yang saya sertai. Multiple submission. Itu yang boleh dapat sampai 25km tu. 


Ada yang tanya, berapa jauh saya berlari dalam sehari. Saya hanya berlari dalam 3km sehari. Kerana saya tahu kemampuan saya. Dan juga kerana saya mengamalkan Intermittent Fasting, di mana saya mengamalkan One Meal A Day (OMAD). Lebih-lebih karang, takut memudaratkan pula. Huhuhu

Baca juga : Januari dan Februari

16 comments:

  1. Semoga berjaya untuk challenge baru bulan April ni. Selamat berlari dan jaga kesihatan :)

    ReplyDelete
  2. 3km tu jauh gak.. K ret nk capai 1km pun becinta๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…

    ReplyDelete
  3. wah... tahniah. kita tak sempat walaupun teringin juga nak join nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga akak diberikan kesempatan untuk join. Aamiin :)

      Delete
  4. bole share apps apa yg awak guna untuk virtual run ni?

    ReplyDelete
  5. Wahhh sehari 3km. Darab 30 hari dah berapa km. Tahniah akak! Semoga kekalkan prestasi ni. Tapi apa apa pun still utamakan kesihatan diri :)

    ReplyDelete
  6. Tahniah ๐Ÿ‘๐Ÿฝ
    Mampu berlari setiap hari tu memang terbaik.

    ReplyDelete
  7. Best juga sertai larian virtual macam ini.. Memangkin semangat juga..

    ReplyDelete
  8. Wah wah wahhhh, rajinnya bervirtual run! :) Inspirasi ni..hehe

    ReplyDelete
  9. huhuhu nak buat 1 km pun haru ni dapat 3km....memang tabik spring lah

    ReplyDelete
  10. Wah.. 3km sehari. Hebat. Ok esok nak lari. Download apps siap-siap. Tahniah Dinda

    ReplyDelete

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!