05 October 2021

So Nak Kena Takut Ke Macam Mana Ni?


 


So nak kena takut ke macam mana ni?




12 comments:

  1. Budak² memang suka sangat main kain camtu hehe

    ReplyDelete
  2. betul lah tu kena pura-pura takut , hehe janji diorang happy

    ReplyDelete
  3. Comelnya. suka main sembunyi-bunyi yu, peekaboo:)

    ReplyDelete
  4. Mereka suka untuk takutkan kita, tapi kalau dorang Cuba buat macamni satu je takut jatuh tersembam akibat terpijak kain. Anak Fiza berapa Kali dah jatuh gara² main ni. Tapi tak serik².๐Ÿฅด๐Ÿคฃ

    ReplyDelete
  5. kalau mcm nie kita tangkap hantu tu.. hehe

    ReplyDelete
  6. hahahha, ala comelnyaaaa geramnya saya tengok

    ReplyDelete
  7. Aaaaa, takuttt! comelnyaaa si kecik ni...Kalau malam malam gurau gini, agak seram..hahahaha

    ReplyDelete
  8. Takut dia jatuh terpijak kain je.

    ReplyDelete

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saya sangat menghargai komen yang diberikan, jika komen itu tidak melanggar apa jua sensitiviti. Kalau ada pelanggaran, saya tidak akan teragak-agak untuk memadamnya tanpa menyiarkannya. Terima kasih!